środa, 5 września 2012

Turkus, zieleń, wyróżnienie i nagroda

Czyli post misz-maszowy. Mogę już pochwalić się efektami wymianki turkusowo-zielonej, organizowanej przez Hankę. Moją parą była sama organizatorka i trochę nerwów ta wymianka nam przysporzyła, bo najpierw ja wysłałam paczkę priorytetem w sobotę, a Ania dostała ją w środę, a potem Ania posłała swoją przez kuriera w środę, a ja dostałam ją w poniedziałek. Ale w końcu wszystko dobrze się skończyło, nic nie zaginęło  i do Ani ode mnie pojechały takie drobiazgi:

 
Serduchowe i kwiatowe zawieszki

 
Brelok

 
Płytka decu

 
Kolczyki

 
i kolczyki

 
Przydasie

 
Coś na osłodę
 
Na paczkę od Ani warto było poczekać ! Wszystko było pięknie zapakowane, ale moje niecierpliwe paluszki najpierw odpakowały, a potem chwyciły za aparat i niestety opakowań nie będzie na zdjęciach. A w opakowaniach było to !
 
 
Deseczka jako zaległy prezent urodzinowy obiecany mi przez Anię :)  Dziękuję :)

 
Wazoniki

 
Obrazek częściowo malowany przez Anię (bardzo sprytny pomysł)

 
Szal, kolczyki, bransoletka, wisiorek i broszka

 
Notesik i płyta

 
Słodkości

 
Przydasie
 
Aniu, podwójne podziękowania za organizację i paczkę :)
 
 
Jest mi także bardzo przyjemnie, bo na dzień przed moimi imieninami spotkały mnie dwie miłe niespodzianki. Pierwsza to wyróżnienie od Anula_un, za które jej prześlicznie dziękuję, oto ono:
 
 
Radość tym większa, że w ten sposób doceniane są "młode" blogi, a więc nie posiadające więcej niż 200 obserwatorów. Zgodnie z zasadami muszę wyróżnić 5 kolejnych blogów, więc proszę:

http://makbizuteriasutasz.blogspot.com/

http://bluefairy-art.blogspot.com/

http://w-ewkowie.blogspot.com/

http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

http://ewelinaart.blogspot.com/

A druga to wygrana w letniej edycji Artystycznego Bloga Roku w Artystycznej Krainie.
 
 
Zostałam laureatką letnich miesięcy lipiec-sierpień i zdobyłam nagrodę, a mój blog będzie brał udział w Wielkim Finale, którego rozstrzygnięcie nastąpi w styczniu 2013 r. O wynikach letniej edycji można poczytać TU. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy na mnie zagłosowali, dla Was duuuże buziaki !
 



15 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje, a jednocześnie bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga:) cieszę się jak dziecko:))) Jupi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo dziękuję za wyróżnienie :))) Jest mi niemiernie miło :) Gratuluje Tobie wyróżnień i powodzenia w Wielkim Finale!

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ JAK SIE CIESZE ŻE WYGRAŁAŚ.TRZYMAŁAM KCIUKI.sssssssUUUUPERRRRR!!!!!!!!!!
    GRATULACJE.PS.DZIEKUJE ZA UDZIAŁ W MOJEJ WYMIANCE I ZA ŚLICZNY PREZENT.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna wymianka : Gratuluje wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezenty:)i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cuda :)
    i gratulacje wygranej oraz wyróżnienia :)
    pozdrawiam Twórcza Kobietko!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście kochane, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak inni ale ja już zadzroszę Ci Twojej cudnej deseczki...fajne są takie udane wymianki.Gratuluję wyróżnień ...zwałaszcza tego drugiego ...a za obdarowanie mnie pierwszym serdecznie dziekuję .Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna wymianka:)))gratuluję wyróznienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ bogaty post!Serdecznie gratuluję wyróżnień!Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję kochana, bo wszystkie wyróżnienia w pełni zasłużone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wymianka!
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnień:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe paczuszki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna wymianka, te zawieszki serduszkowe są przesłodkie :) I gratuluję wyróżnienia i wygranej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !