piątek, 31 maja 2013

Króciutko

Wpadam tylko na moment z zawiadomieniem: ponieważ na smaczne wyzwanie zgłoszone zostały na razie tylko cztery prace postanowiłam przedłużyć termin zgłaszania prac do 16 czerwca. Wiem, że u wielu osób pogoda dopisuje i praca w ogrodach i na balkonach wre, że macie też dużo rękodzielniczej pracy, a czasu malutko, a czasem poprostu ogarnia lenistwo i weny brak (wiem z doświadczenia :). Zapraszam więc ponownie do wspólnej zabawy i poniżej nowy banerek do częstowania. A pod banerkiem kilka smakowitych inspiracji. 










15 komentarzy:

  1. może coś uda mi się smakowitego wymodzić:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dobrze, że przedłużyłaś, bo mnie jakiś czas nie było:) Może cosik wykombinuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chyba aura za oknem nie sprzyja, szczerze mówiąc ja też wolę spacery :)

      Usuń
  4. oj Beatko ... jak mnie tą informacją kochana ucieszyłaś !:)))
    Jupppiii ! Chciałam, wierz mi ... szczere chęci miałam, ale czasu zabrakło ! No teraz wyjścia już nie mam, muszę cosik poczynić ! Cieplutko Cię kochana pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się bardzo cieszę, że termin przedłużony !! Też chciałam coś zrobić ale niestety nie dałam rady z czasem ...

    OdpowiedzUsuń
  6. :) przeoczyłam, dobrze, że przypomniałaś, termin przedłużyłaś...postaram się i ja coś dorzucic :)

    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dodaję swoje "smaczne-owocowe" klocki
      http://przezkrotkachwile.blogspot.com/2013/06/roznorodnie.html

      Usuń
  7. zgłaszam swoje babeczki:)) http://starepianino.blogspot.com/2013/06/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja u Ciebie smakowicie, aż się głodna zrobiłam:)uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko i ja zgłaszam moje smakowite niecodzienne babeczki.:)
    http://hanka35.blogspot.com/2013/06/pyszne-nietypowe-i-jakze-mniamusne.html
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !