poniedziałek, 20 marca 2017

Szufladowy post

Nawet nie wiem kiedy zleciał prawie miesiąc nieobecności na blogu. W tym czasie powstało kilka prac, ale najpierw muszę nadrobić Szufladowe zaległości. Jak co roku jako Projektantki Szuflady organizujemy między sobą wymiankę. Tym razem dostałam trudne zadanie, bo robiłam prezent dla Diany, która jest wszechstronnie utalentowana i tworzy piękne prace. Co podarować takiej kobiecie ? Zdecydowałam się na taki zestaw: 


Zdjęcie zrobione przez Dianę, bo mnie oczywiście przypomniało się o zrobieniu fotek po bardzo dokładnym oklejeniu koperty :) W paczce znalazł się obrazek z transferem wykonanym przeze mnie na płótnie i tasiemką o tematyce szyciowej, zawieszka - domek, dwa maleńtasy, zapachowe świeczki w komplecie kawa i muffinki, znaczniki i karteczki do bujo, czekolada z galaretką oraz pasiasty materiał do wykorzystania.

Ja dostałam prezent od Manity. Zażyczyłam sobie lalkę i dostałam śliczną pannicę w moich ulubionych kolorkach oraz masę innych prezentów: zakładkę, przesłodką filcową myszkę i chustę oraz słodkości i mydełko. Bardzo dziękuję :)


Wszystkie prezenty czyli kto, komu i co możecie zobaczyć TU.

I jeszcze dość mocno spóźnione zaproszenie, ale na pewno zdążycie :) Nasze kolejne szufladowe wyzwanie tym razem przenosi nas na Daleki Wschód. Ja inspirowałam się Japonią, a konkretnie sztuką origami i zrobiłam kolczyki.



A wszystkie inspiracje projektantek oraz zgłoszenia prac są do obejrzenia TUTAJ.
Pozdrawiam Was ciepło w pierwszym dniu astronomicznej wiosny :)

3 komentarze:

  1. Piękne te Twoje kolczyki, delikatne i oryginalne. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenciki przygotowałaś : ) A lale cudną dostałaś : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !