środa, 2 sierpnia 2017

Najlepsze życzenia i ślubne szaleństwo

Pod tym tytułem kryją się 2 karteczki. Pierwsza, urodzinowa, format A5, z koniczynkami na szczęście i przezroczystymi perełkami w płynie, które uwielbiam wykorzystywać w pracach z kwiatami :)








A druga ślubna, trochę nietypowa, dla pary inżynierów. Papier do tej kartki kupiłam ponad dwa lata temu bez pomysłu na jego wykorzystanie. Doczekał się :)






Przyznam się Wam, że bardzo lubię robić ślubne kartki wiedząc coś o parze młodej - wtedy można je fajnie spersonalizować :)

Zapraszam Was też na świeżutkie, gorące wyzwanie Szuflady "Żar tropików". Dziewczyny jak zwykle wykonały piękne prace, a ja tym razem postanowiłam Was zainspirować tropikalnymi zawieszkami (flaming, ananas, muszla, liść) i soczystymi kolorami bransoletek.





Wyzwanie trwa do 31 sierpnia więc macie sporo czasu na tropikalne prace :)
Pozdrawiam Was upalnie z początkiem sierpnia i przesyłam słoneczne buziaki !

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !