wtorek, 11 września 2018

Po trochu ze wszystkiego

Nazbierało się trochę zaległości do pokazania więc dziś więcej zdjęć :) Dwa kolejne pluszaczki pojechały w świat - tym razem króliczki dla najmłodszych a więc bez specjalnych ozdób. 










Scrapowo powstały 2 karteczki. Pierwsza z okazji polsko - irlandzkiego ślubu połączonego z chrzcinami stąd tekturka pary z wózkiem oraz akcenty polskie (biało-czerwone kwiatki) oraz irlandzkie (listki w kolorach flagi irlandzkiej). 




Drugą przygotowałam jako inspirację na wyzwanie Szuflady. Tematem jest Safari a moja karteczka łączy "dzikie" motywy (ramka) z paskami zebry. Dodatkowo mała zeberka jako motyw zwierzęcy :)





Drugie wyzwanie w Szufladzie to Warkocze. Moja inspiracja to naszyjnik z jedwabnych pasm sari z akrylowymi koralami. Do winogronowych kolorów dobrałam odpowiednie zapięcie :)





A na koniec etykietki do ślubnych słoiczków, wymiar 4 x 1,5 cm, zrobiłam 85 sztuk :)



2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !