czwartek, 21 lutego 2019

Szufladowa wymianka i siódmy rok

Jak co roku w Szufladzie zorganizowałyśmy sobie wymiankę dla projektantek. Szczerze mówiąc bardzo mi szkoda, że idea blogowych wymianek jak i samych blogów została ostatnio mocno zaniedbana na korzyść portali społecznościowych. Refleksja taka naszła mnie właśnie w lutym, bo uświadomiłam sobie że 10 dni temu minęło 7 lat !!! mojego blogowania ! Dużo prac, dużo wspomnień, wiele cudownych osób i wymianek. Dziękuję tym wszystkim, którzy nadal do mnie zaglądają :)

W tym roku otrzymałam swój wymiankowy prezent od Grejsi. Mnóstwo przydasi, czekolada i kosmetyki oraz przecudny mixmediowy blejtram dla Mojego R. :) Dziękuję jeszcze raz !



Mój prezent poleciał do Zosi. Na życzenie w paczce było "coś białego" :)









 Jak zwykle zapraszam też na szufladowe wyzwania. Jeszcze przez kilka dni trwa wyzwanie "Karty do gry". Moja inspiracja to karciane kolczyki.



I drugie, świeżutkie wyzwanie - "Pompony". Tym razem nie przygotowałam inspiracji ale pozostałe dziewczyny stanęły na wysokości zadania - warto obejrzeć !


Pozdrawiam w powolutku wiosennym klimacie. Czujecie już wiosnę "w kościach" ? :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !