piątek, 4 maja 2012

Wyróżnienia i ciacho

Otrzymałam moje pierwsze wyróżnienie od Diany - dziękuję !!!



Podobno zgodnie z zasadami teraz ja powinnam wybrać 10 blogów, którym przyznam wyróżnienia. Pomyślałam i wybrałam:

1. Monika
2. Bea
3. LoreArt
4. Wiola
5. Muffinoowa
6. Majalena
7. Kamila
8. Pandzioszka
9. Kasica53
10. Maremi's Small Art

Weekend mija leniwie, mieliśmy ochotę na coś słodkiego, dla R. oczywiście musiało to coś być czekoladowe. Z reguły eksperymentuję z ciastami, ale tym razem poszłam na łatwiznę i cytrynową babkę w proszku zmieszałam z kakao. Ale żeby było niezwykle wymyśliłam biszkopty przekładane dżemem, które zatopiłam w cieście i upiekłam. Oto efekty :) Smacznego !




3 komentarze:

  1. Bardzo mi miło już po raz drugi otrzymać to wyróżnienie, naprawdę rozkwitam w duchu. :) Dziękuję i jeszcze raz dziękuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienia i lecę po coś słodkiego, bo przez Ciebie to ślinotoku właśnie dostałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana ... dziękuję pięknie za wyróżnienie :)))
    jest mi niezmiernie miło, że o mnie pomyślałaś !
    buziol wielgachny za to :))))))
    a ciacho kochana ... oj, ale apetytu mi narobiłaś ...
    bardzo apetycznie to wygląda ! mniammmmmmmmmmmmmm :)!
    pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !