niedziela, 1 lipca 2012

Męski królik

Dzisiejszy króliczek został uszyty specjalnie dla Mojego R. Króliś został wyposażony w akcesoria, które każdy majsterkowicz powinien posiadać czyli piłę, linijkę i nożyczki (widziałam jeszcze inne fajne narzędzia przy bransoletce u Diany tu, ale nie udało mi się takich kupić). Mimo to króliczek się nie obraził i chętnie pozował do zdjęć z drewnianym serduszkiem pod pachą, przy którym może majsterkować.





Zainspirowana mini wymianką bransoletkową u Wioli stworzyłam bransoletkę dla mojej wymiankowej pary i przy okazji też bransoletkę dla siebie. Oto moja (wymiankowej jeszcze nie mogę pokazać).







19 komentarzy:

  1. Z królika niezłe "ciacho" ;o)) i do tego "złota rączka" ;o) Bardzo mi się podoba ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śwetny królik majsterkowicz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Królik super a i bransoletka też:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kiujik cudny ... a bransoletka śłiczniutka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny majsterkowicz. Podejrzewam, że w niejednym domu taki pomocnik by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki kawaler obłędny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny królik , taki "złota rączka":)

    OdpowiedzUsuń
  8. króliś śliczny, ale te AKCESORIA! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Królik rewelacja, ja też dumam nad męską zabawką dla synka:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany jaki czadowy królik!! A w stroju supermana można np zamówić? I ile takie cudeńko kosztuje? :)
    Gratuluję talentu i zapraszam w swoje skromne progi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aurinko, króliczka można ubrać praktycznie we wszystko :) Jeśli jesteś zainteresowana proszę o maila.

      Usuń
  11. Świetny pomysł na takiego męskiego króliczka :)) a bransoletka śliczna, właśnie takie lubię w lato :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za udział w zabawie! Mam już plan na Twoje wyzwanie tylko nie mogę się dobrać ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Króliś świetny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. królik zajefajny zaobserwuj mnie na moim blogu http://historia-ciekawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech królik dobrze strzeże Twojego R. żeby się młotkiem w palec nie uderzył ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajowy króliczek!!! Bardzo sympatyczny:):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !