niedziela, 16 grudnia 2012

KKKT i podaj dalej

Spóźniona i skruszona (internet nie sługa) przedstawiam moje biżutki poczynione z koralików przysłanych przez organizatorkę zabawy - Dianę. Przy okazji paczki z koralikami dostałam od niej cudnego aniołeczka na święta - dziękuję :)



Z powyższego zestawu zrobiłam dwie bransoletki misz-masz, po raz pierwszy robiłam je na cieniutkiej gumce, która wbrew pozorom jest dość mocna, więc nie powinny się zerwać, ale na wszelki wypadek nawlekłam na podwójną. 


Do tego dwie pary kolczyków.


I zostało parę drobiazgów do późniejszego wykorzystania :)


Teraz lecę zobaczyć jak poradziły sobie pozostałe dziewczyny: DianaTynka i ComoLaLuz. A następną porcję koralikową wysyłam ja !

I jeszcze szybciutko zabawa - ostatnia w tym roku. Wspominałam, że dostałam od Ewy śliczny prezent w ramach "podaj dalej" i oto on ! Piękna kopertówka, etui na telefon (wszystko w technice zupełnie mi obcej - patchwork) oraz woreczek świąteczny ze słodyczami. Estetyka wykonania i dokładność - niesamowita, wszystkim życzę takich prezentów. Dziękuję, dziękuję strasznie bardzo !



Tradycyjnie dwie osoby, które jako pierwsze wyrażą chęć udziału w zabawie w postaci komentarza pod tym postem otrzymają ode mnie drobne upominki - ale to już po świętach :) Trzymajcie się mocno w przedświątecznej gorączce !


4 komentarze:

  1. Kochana...witaj w klubie "spóźnionych"(wpadłam między pieczeniem ciasteczek kolejnych...wychodzi ze mnie prawdziwy ciasteczkowy potwór ;p)
    też postawiłam na misz-maszową bransoletę :)
    ale kolorki biżutków niczym elf św. Mikołaja :) więc bardzo świątecznie...super sobie poradziłaś z koralikami w KKKT
    jako, że uwielbiam "podaj dalej" to zapisuję się, tym bardziej, że po świętach człowiek za bardzo mógłby się rozleniwic ;) a tak, będzie co robic :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka to pychotka, więc nie dziwię się, że zmieniasz się w ciasteczkowego potwora :) Jesteś pierwsza do podajdalejki !

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !