poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Już mi niosą suknię z welonem...

Sezon ślubny trwa w najlepsze, a u mnie kolejne karteczki :)

Dla wielbicieli wina




Spokojna elegancja



Morskie klimaty w pudełku








A oprócz tego mam dla Was dwie nowiny ! 
Po pierwsze, zapraszam Was serdecznie do mojego sklepu. To dopiero początki, ale będzie się tam pojawiało mnóstwo fajnych rzeczy handmade i nie tylko :) Fanaberia Style wita w skromnych progach !

A po drugie, przedstawiam nowego domownika. Bezik ma 3 miesiące i jest sznaucerem miniaturką - podobno :) Ale to najmniej istotne bo spójrzcie tylko na ten pyszczek !






4 komentarze:

  1. Karteczki Piekne :)) Ale Piesio Cuuuuuudowny !!! :))) Alee Slodziak :)) Trzymam kciuki Kochana za sklepik !!! :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, bardzo mi się podobają! A piesek cudny sznaucerki są suuuper :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !