środa, 22 stycznia 2014

Ogłaszam wyzwanie - kto się bawi ?

Jakiś czas temu obiecałam wyzwanie. Myślałam nad jego tematem dość długo i intensywnie, bo nie chciałam narzucać konkretnego motywu czy kolorystyki. I wymyśliłam :) Dlatego wszem i wobec zapraszam Was na wyzwanie "Szczęście". Zasady króciutkie, ale niestety muszę podać:
1. W wyzwaniu mogą brać udział osoby prowadzące regularnie bloga i posiadające adres wysyłkowy na terenie Polski.
2. Na wyzwanie można zgłosić 1 pracę poprzez wpisanie w komentarzu pod tym postem linka do postu, w którym zgłaszacie pracę (w poście także należy o tym napisać). Praca musi być nowa, wcześniej nie publikowana, stworzona specjalnie na wyzwanie.
3. Interpretacja tematu zupełnie dowolna - zdjęcia, szyjątka, biżuteria, gotowanie - co komu w duszy gra, ale UWAGA ! - trzeba uzasadnić dlaczego akurat ta praca kojarzy Wam się ze szczęściem.
4. Zamieścić u siebie poniższy banerek, do którego fotkę zapożyczyłam stąd.
5. Bawimy się do 14 lutego, potem będzie głosowanie. Przewidziana jest nagroda dla zwycięzscy - szczęśliwa niespodzianka mojego autorstwa.


Przybliżę Wam temat szczęścia garścią mądrości ze strony Demotywatory.pl





A dla tych, którzy lubią czarny humor oraz pesymistów (lub jak kto woli byłych optymistów dobrze poinformowanych) specjalna buźka :)))



23 komentarze:

  1. Hej Beatko fajna zabawa.Mam pewien pomysł ale ta pracę już pokazywalam a chyba powinny byc takie nowe i świeże prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, no widzisz, zapomniałam o tym napisać. Już zrobiłam uzupełnienie w zasadach - dzięki za przypomnienie :)

      Usuń
    2. To na razie niestety odpadam, bo zaangażowałam się w bardzo pracochłonna rzecz!Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetny temat wyzwania, idealny dla mnie- wiecznej optymistki :-) Ja już się zgłaszam i mam już pomysł, jak tylko moja praca będzie gotowa podam link! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, ciekawy temat!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam;) To może i ja coś pomyślę?;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie;) I cierpliwie czekam na lawendową paczuszkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko przyłączam się do zabawy :)
    http://ewelinaart.blogspot.com/2014/02/szczescie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko przyłączam się i ja :)
    http://przezkrotkachwile.blogspot.com/2014/02/tak-wczesnie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, dziękuję za zgłoszenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja wczoraj wystawiłam boxy i miałam się zgłosić i .... zapomniałam :( mogę z wczorajszym postem czy już za późno :(

    OdpowiedzUsuń
  9. przyłączam sie do zabawy :) i dziekuję :)
    http://klimatyagatty.blogspot.com/2014/02/slubnie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko, jeśli mogę po Twoim przypomnieniu się dołączyć, to zgłaszam mój zielony komplet: http://rozanykacik.blogspot.com/2014/02/pinus.html

    Pozdrawiam - Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Beciu...i ja i ja !!! No inaczej być nie może !:)
    Jestem, melduję gotowość !
    Praca w trakcie tworzenia...mam tylko nadzieję, że udygam czasowo :)
    Pozdrowionka !!!

    p.s. Jak 14-tego zgłoszę załapię się ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko - już jest ! Już posta napisałam i podsyłam moje dwa kochane stwory na Twoje wyzwanie :))))
      Zapraszam: http://beaartdecor.blogspot.com/2014/02/o-dwoch-takich-co.html
      Buziole :)

      Usuń
  12. zgłaszam mój pierścionek
    http://joankaplecie.blogspot.com/2014/02/u-was-czerwono-u-mnie-dzis-niebiesko.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak zapowiadałam - i ja stworzyłam coś na wyzwanie. Z wielką przyjemnością zgłaszam swoje szydełkowo-cytrynowe skojarzenie :-)

    http://creadivvva.blogspot.com/2014/02/szczescie-happiness.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !