wtorek, 14 kwietnia 2015

Rozdawajka na 3 urodziny

Tak jak obiecałam, z okazji trzecich urodzin bloga dzis urodzinowe candy. A nagrodą będzie ten oto króliczy Pan :) oraz mała niespodzianka.

Zasady:
  1. Należy zostawić komentarz pod tym postem z wyrażeniem chęci udziału w rozdawajce.
  2. Podlinkować banerek rozdawajki na swoim blogu lub FB.
  3. Można zostać obserwatorem Leniuszkowa i polubić profil na FB, ale nie jest to konieczne.
  4. Udział mogą brać tylko osoby regularnie prowadzące bloga lub posiadające aktywny profil na FB oraz posiadające adres do wysyłki w Polsce.
  5. Bawimy się do 10 maja, potem zostanie wybrany zwycięzca.
A oto banerek dla Was !


34 komentarze:

  1. zgłaszam się, króliczek wspaniały, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się, króliczek wspaniały, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, serdeczne gratulacje tak pięknej rocznicy, życzę Ci by blog rósł w siłę i wciąż przybywało wielbicieli.
    Królik kusi, ale mam już jedną cudowną przytulankę z Twojego stadka, wiec dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję kolejnych urodzin bloga i oczywiście z przyjemnością dołączam do zabawy! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy bloga :) Zgłaszam się do zabawy. Banerek na blogu:
    szydelkowydrobiazg.blogspot.com (zapraszam również na trwające u mnie candy). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również byłabym chętna.... zadania wykonane a obserwuję od dawna....
    http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny królik! Nie można pozostać obojętnym więc staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny króliczek, ja z racji tego, że podobnego posiadam oddaję los komuś innemu! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 lata to szmat czasu i mnóstwo narodzin leniuszkowych cacuszek, gratuluję ser-decznie pracowitości i życzę wielu udanych szyjątek :)

    Do zabawy dołączam bez zastanowienia, bo Mysia Siostra ma niemałą obsesję na punkcie króliczków i zajęcy - króliczy Pan będzie dla niej idealnym prezentem imieninowym! Banerek wieszam więc na gryzoniowym blogu w zakładce "candy" i mocno ściskam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przyłączam się do zabawy. Gratuluje rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przyłączę się do zabawy. Twoje cuda są super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy i życzę nieustającej weny twórczej :)
    Banerek już u mnie, bo na królika chęć mam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziak z tego królika więc i ja zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam urodziny w maju, a taki zajączek byłby fajnym prezentem :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny króliczek dlatego i ja spróbuje swoich sił :) Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :) urodziny w maju zupełnie jak moje córka Antosia - pięknie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy!
    Ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie się zapisuję, bo królik cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny króliczek! :-) Gratuluję trzeciej rocznicy blogowania! Zapisuję się, bo może będę miała szczęście i dostanę prezent urodzinowy - 11 maja starzeję się o kolejny rok ;-)
    Podlinkowany baner na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zglaszam sie <3
    http://arbuzr.blogspot.com/2015/05/konkursy.html
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj:)
    I ja szybciutko ustawiam się w kolejce;)
    Baner u mnie na blogu:)
    http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj,
    Jak tu ładnie. Ja tak zajrzałam przypadkiem a tu takie cudo...
    Pewnie że się zapisuję, królik cudnej urody!!
    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,
    Jak tu ładnie. Ja tak zajrzałam przypadkiem a tu takie cudo...
    Pewnie że się zapisuję, królik cudnej urody!!
    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny Pan królik, spróbuję szczęścia.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny Pan królik, spróbuję szczęścia.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję 3 latek. Piękny króliś więc przykicałam w kolejeczkę po tę sympatyczną mordeczkę :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję 3 latek. Piękny króliś więc przykicałam w kolejeczkę po tę sympatyczną mordeczkę :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULUJĘ i również staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. biore udział
    udostępniłam: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/394307310774610

    OdpowiedzUsuń
  30. biorę udział
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1661576730729866

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział :)
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1079170128778259?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  32. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny króliczek:) biorę udział:)
    Banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się miłą chęcią
    baner na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !