niedziela, 4 października 2015

Placek ze śliwkami w deszczowy poranek

Wbrew pozorom nie o jedzeniu i pogodzie będzie ten post, ale o naszyjnikach. "Placek ze śliwkami" to naszyjnik z kuleczek w różnych odcieniach fioletu, o taki:


Śliwki idą się bawić na 13 Linkowe party u Diany


A tu "Deszczowy poranek" z koralików w kolorach od niebieskiego do mlecznobiałego oraz kryształków. Rzemień ma delikatny brokatowo - perłowy połysk.


Błyszcząco i skrząco jest także w nowym wyzwaniu Szuflady Kryształy. Moja inspiracja to komplet bransoletek z kryształków oraz dwustronne kolczyki.




Zobaczcie też inne inspiracje projektantek i uruchomcie wyobraźnię ! Zapraszam serdecznie :)

Za oknem piękna jesień, więc postanowiłam przyodziać w jesienną szatę nasze balkony. Dla Was mały kadr z balkonowego raju.




Kochani, bardzo dziękuję za Wasze komentarze, nieodmiennie sprawiają mi one radość. Cieszę się, że tu zaglądacie, mimo, że ostatnio troszkę opuściłam się blogowo. Obiecuję jednak, że teraz będzie więcej mnie i moich prac, a już niebawem - niespodzianka ! Buziaki :)

12 komentarzy:

  1. Beatko...u Ciebie zawsze mnóstwo inspiracji :)
    naszyjniki piękne! kolczyki rewelacja...bransoletki-UWIELBIAM...
    a balkon? za to właśnie kocham jesień! kolorowe wrzosy i piękne dyńki!!
    :)
    POZDRAWIAM ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak wolę wiosnę, choć do dyniek też mam słabość :)

      Usuń
  2. Deszczowy poranek - rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo i kuleczkowo, bardzo ładne prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te naszyjniki, wchodzę już któryś raz na ten post, by podziwiać, na czym koraliki są zawieszone? na łańcuszku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podobają na kimś, u mnie drobnej myszy nie wyglądają dobrze.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :) Koraliki są zawieszone na lince jubilerskiej i szpilkach.

      Usuń
    3. Dla Mysi można zrobić mini wersję :)

      Usuń
  5. Wspaniała inspiracja, a "porzeczkowe" naszyjniki (takie skojarzenie moje ;-) prezentują się genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kojarzą się z porzeczkami albo winogronami :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !