poniedziałek, 10 czerwca 2019

Letnie naszyjniki

Fala upałów sprawia, że szukamy ochłody i nie mamy ochoty na noszenie ciężkiej biżuterii. Dlatego powstało kilka lekkich naszyjników w kolorach lata i niebieskościach przywodzących na myśli wodę. Szkło i akryl w połączeniu z cieniutkimi sznureczkami nie obciążają szyi i prezentują się atrakcyjnie w zestawieniu z letnimi bluzeczkami i sukienkami :)

Akrylowe koraliki miracle - z niewiadomych przyczyn mam do nich wielką słabość :) 
Oba naszyjniki n bazie cieniutkiego (0,8 mm) białego sznurka woskowanego.








Sieczka z masy perłowej na lince jubilerskiej.



Akrylowe pasiaste koraliki i sznurek woskowany.



Na koniec błękitne szkło na lince jubilerskiej.



W Szufladzie trwa wyzwanie mojego autorstwa, a jego tematem są "Litery". Warto zajrzeć po inspiracje naszych projektantek a także zgłosić swoją pracę - jak zwykle mamy dla Was nagrody :) Moja praca to bransoletka z opalitu z literkowymi zawieszkami.



Trzymajcie się cieplutko i do następnego posta :)

7 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna letnia biżuteria :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :) zajrzałam na chwilkę i zostanę na dłużej, bo takie cuda tu się dzieją. Przepiękne naszyjniki - ten pierwszy to kwintesencja lata :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam czasem do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna biżuteria, tyle w niej radości. Jedne kojarzą mi się z morzem inne z czystą radością, wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię tworzyć w morskich klimatach :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !