poniedziałek, 8 lipca 2019

Skarpetki w akcji czyli wymianka

Tak dawno nie brałam udziału w żadnej wymiance że już zapomniałam jakie to fajne i jakie emocje temu wydarzeniu towarzyszą. Od dawna podziwiam pomysł i wykonanie skarpetkowych lalek szytych przez Justynkę z bloga Wielkie Małe Pasje. Napisałam do niej z pytaniem czy miałaby ochotę na wymiankę i Justyna się zgodziła. Długo nie mogłam się zdecydować jak ma wyglądać moja lalka ale w końcu wybrałam swoją faworytkę, a Justynka dostosowała ją do moich "wymagań" :) I tak powstała skromna, szaro - różowa panna :)


Lalka była pięknie opakowana w folię


oraz w ozdobną torebeczkę


Lalka jest poprostu piękna ! Nie mogłam przestać jej oglądać po wyjęciu z opakowania. Widać, że Justyna wkłada w swoje prace dużo serca i staranności. Bardzo chciałam, żeby moja lala miała loki bo sama miałam w życiu taki etap, kiedy marzyłam aby moje proste jak drut włosy skręcały się w piękne pukle :) Skarpeciara zajęła już miejsce na półce pracowni.


Razem z laleczką przyjechały inne cudowności w wielkim kartonie :)


Wełniane kapciuszki :)


Karteczka


Przydasie


Więcej przydasi :)


Ciasteczka i herbatka :)

Justyna zażyczyła sobie słodką królisię w różowych spodenkach i z długimi uszami. Pojechała do niej taka królicza panienka. Sądząc z relacji na blogu Justynki królisia się podobała :)











Do pluszaka dodałam maleńtasy


Słodkości


I przydasie ze skarpetkami na czele 


oraz karteczkę


Justynko, bardzo Tobie dziękuję za tą wymiankę. Sprawiła mi ona wiele radości i mam nadzieję, że Tobie również :) 

Dużo już zdjęć w tym poście, ale mam dla Was jeszcze zaproszenie do Szuflady na dwa nowe wyzwania. 
Po pierwsze - otwieramy szufladę i wyciągamy z niej "Szkło". Jako inspirację przygotowałam wisiorek ze szklanym kaboszonem.



A drugie wyzwanie to inspirowane pięknym zdjęciem "Morskie klimaty". Tym razem ode mnie komplet bransoletek w delikatnej kolorystyce zdjęcia.



Oba wyzwania trwają więc zapraszam serdecznie do zgłaszania prac :)

14 komentarzy:

  1. Wspaniale się wymieniłyście.:) Pięknie masz wyposażoną półeczkę Beatko, same cudowności na niej.:) Lala znalazła zacne towarzystwo.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na półeczce w większości są prezenty wymiankowe oraz kilka moich pluszaków.

      Usuń
  2. ja też dawno brałam udział w wymiankach, a Wasza bardzo udana, królisia i laleczka są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szkoda, że wymianki nie są dziś już tak popularne.

      Usuń
  3. Wspaniałe upominki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka super. Wymienione Panienki widziałam już w Wielkie Małe Pasje - są przepiękne obydwie.
    Cała reszta Twoich prac też super, bransoletki mają cudowne wakacyjne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie udana wymianka, obdarowałyście się tak hojnie, widać, że obie całe serce w to wtórzyłyście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wymianki mają szczególny klimat i prace też są wyjątkowe :)

      Usuń
  6. Bransoletka piękniutka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wisiorek bardzo mi się spodobał, jest taki tajemniczy i magiczny :) jak lubisz takie unikatowe przedmioty to powinnaś zerknąć na biżuterię murano, ja jestem w niej zakochana <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !