wtorek, 12 czerwca 2012

Królik jedzie nad morze

Witajcie ! Wracam ze świata egzaminów do świata twórczego, niestety na wyniki egzaminów muszę czekać do lipca. Stęskniłam się już za maszyną do szycia i gdy tylko wróciłam poprostu MUSIAŁAM coś uszyć ! Powstał więc króliczek w klimatach marynistycznych, ponieważ uwielbiam morze i kojarzy mi się ono z wakacjami, latem i beztroską. Króliczek pojechał już nad morze jako prezent dla pewnej przemiłej właścicielki pensjonatu, w którym się co roku zatrzymujemy. Przy okazji pomyślałam, że zgłoszę go na wyzwanie "Wakacji czar... lata czas..." u Wioli. Nie widać tego za bardzo na zdjęciach, ale króliczek ma uszy w muszelki i koniki morskie, a z przodu na ubranku - kotwicę.










9 komentarzy:

  1. śliczny dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, a jakie buty!!! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny króliczek. Dopracowany w każdym calu. Uszy w muszelki i koniki morskie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jaka sliczniuteńka ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski on! A jakie ma buciory! Gotowy na wędrówki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, widać, że gotowy na morski rejs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, morskie klimaty... Się wakacyjnie zrobiło :) Zając śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do siebie na bloga do zabawy. =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !