wtorek, 20 sierpnia 2013

Będzie mega spóźnienie

Witajcie ! No więc będzie spóźnienie w temacie KPT. Przyczyna banalna, jedno magiczne słowo - remoncik :) Kto choć raz przechodził przez kapitalny remont w pełni umeblowanego mieszkania wie o czym mówię. Wszystko jest wszędzie, a dzień bez potknięcia się o cokolwiek jest stracony. Na dodatek zostałam pozbawiona maszyny (bo gdzie mam szyć jak ledwo jest gdzie siedzieć), klejenia serwetek (bo jak kleić jak wszędzie pełno pyłu i kurzu) i koraliczków (bo na to poprostu zwyczajnie nie ma czasu). Ledwo dziś wyłowiłam na chwilkę laptopa, żeby skrobnąć do Was parę słów tytułem usprawiedliwienia. A więc moje klubowe prace opublikuję razem z pracami wyzwania ścinkowego u Diany, które dziwnym trafem są już gotowe. A tymczasem pokażę kilka zaległych bransoletek, które poleciały do Bei w ramach naszej kolejnej już wymianki. Paczką od Beatki pochwalę się jak dotrze :)


Wysyp sówek (dopiero przy wklejaniu fotki zauważyłam, że jedna się obróciła)













34 komentarze:

  1. Piękne prace przygotowałaś :) Sówkowe bransoletki bardzo na czasie, a kwiatuszki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne bransoletki, ta sznurkowa super...
    i igielniki-mini-podusie ekstra!!
    może wreszcie spróbuję kiedyś takie cudeńka zrobic :)
    pozdrawiam
    ps. a sytuacje remontowe ZNAM!! więc ROZUMIEM w pełni ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj :) Powoli widzę remontowe światełko w tunelu :)

      Usuń
  3. przepiękne, zwłaszcza te rzemyczkowe bransoletki :)
    Zapraszam do siebie na trochę nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię Twoje bransoletki:)pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznosci u Ciebie jak zawsze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutkie bransoletki i kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bransoletki! Nie zazdroszczę remontowego bałaganu, ale za to po tych wszystkich bojach będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Ale fajnie by było mieć już za sobą sprzątanie :)

      Usuń
  8. Fajne bransoletki i kwiatuszki! Trzymam kciuki za remont!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne sóweczki, Becia byłaby zachwycona :-)
    Kończ ten remont !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletki są rewelacyjne ! A co do remontu to ja je osobiście uwielbiam i mogłabym cały czas coś zmieniać , nie lubie jak za długo mam tak samo w domu :) Trzymam kciuki za Twój remoncik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ach Beatko ... nie porobiło !!!

    Kochana sprawiłaś mi wielkachną radochę tymi cudami !
    Ja wsio przygotowane do Ciebie mam i spakowane na podróż do Głogowa.
    Wyszło niestety, jak wyszło ...
    Przesyłeczkę na poczcie nadam !

    Sówki codziennie oczko moje cieszą ... sówki moje ukochane :)
    Buziole kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beciu, tulę z całego serca. Mam nadzieję, że sówki trochę pomogą poprawić humor :)

      Usuń
    2. kocham Twoje sówki :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !