środa, 28 sierpnia 2013

Jedno tak, drugie nie

Witajcie ! Wpadam na chwilkę między myciem szafek i podłogi i jak w tytule pokażę dziś prace na ścinkozabawę u Diany, ale niestety Klub Przydasiowej Twórczości musi jeszcze chwilkę poczekać, aż dokopię się przynajmniej do moich podstawowych narzędzi rękodzielniczych :) Mój ścinkozbiór wyglądał tak:


A zrobiłam z nich większy "patchworkowy" wianek z ptaszorem oraz dwie maleńkie wiankowe zawieszki z ptaszkami.








Uciekam jeszcze na chwilkę na Wasze blogi a potem... znowu do sprzątania :( Buziaki dla odwiedzających, dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :)))

34 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowo :0 A ptaszynki ... cudowne. P.S. Łączę się w bólu, a propos sprzątania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaczynam widzieć jakąś nadzieję, że w końcu się odgruzuję :)

      Usuń
  2. Fajnie zaczarowałaś te ścinki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja Beatko!!
    zielony ptaszek mój faworyt :) słodziak!
    a ja się sprężam żeby jeszcze dziś dodac pościka ze ścinko-tworkami ;)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że wszystkich zabawa wciągnęła, u mnie same nitki hihi
    Wianek z ptaszorem rewelacja ;-)
    Uściski słoneczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne szczególnie te malusie wianuszki z ptaszkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diano, świetna zabawa ! Mam nadzieję, że wkrótce znów coś zorganizujesz :)

      Usuń
  6. świetny pomysł :) i wianuszek śliczny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszek duzy pomyslowy i do tego Slicznie wyglada :) Male takie slodkie z ptaszkami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne:)

    Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ścinkowe cuda pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek jest genialny podobnie jak ptasio!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze wianuszki:)Posyłam moc serdeczności i ciepłe pozdrowienia-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  12. ścinkowe cudeńka powstały ! A ptaszyny ... bajeczne !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !