środa, 18 kwietnia 2012

Prywatna wymianka z Muffinoową i ogłoszenia

Na początek ogłoszenia parafialne: kiedy licznik mojego młodego bloga przekroczy 1000 ogłoszę CANDY !!! Noszę się z tym zamiarem już od jakiegoś czasu, ale ostatnio końcówka studiów bardzo mnie absorbuje i odetchnę trochę pewnie dopiero na początku czerwca. Ale przecież wkrótce długi weekend, podobno ma być wiosennie !
Zaglądajcie, bo niedługo także wyzwanie, do którego już obmyślam nagrodę - mam nadzieję, że włączycie się do zabawy.

A teraz do rzeczy: jakiś czas temu, jeszcze przed świętami napisała do mnie Muffinoowa z pytaniem, czy uszyję dla niej króliczka. Oczywiście zgodziłam się i wybrałam sobie coś modelinowego z jej bloga. A oto fotki tego, co dostałam:


Ciasteczkowa szkatułka


W środku były słodkości


Dodatkowo 2 pary kolczyków - babeczek i przydasie

Moja wysyłka (fotki robione wieczorem, więc takie sobie):


Króliczek


Przydasie


Słodkości do kawki

Kolejna fajna wymianka za mną, a wkrótce następne !

3 komentarze:

  1. Fajna wymianka no a Twoje króliczki i owieczki są przepiękne więc nic dziwnego, że sporo osób chce je mieć w swoim posiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak Twoje kicaki sa przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka i rzeczywiście Twoje króliki są świetne, a owieczki to już brak mi słów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !