niedziela, 30 grudnia 2012

I jeszcze bransoletki

A wszystko za sprawą poprzedniego posta, w którym pokazywałam bransoletki i z rozpędu napisałam, że "zrobiłam" je jeszcze przed świętami, gdy tymczasem druga (ta z opali) jest autorstwa mojej mamy, która także tworzy biżutki na potrzeby własne (i moje). Bransoletki w komplecie były prezentem, dlatego się zagalopowałam w tych zasługach :) Dodam też, że pomysł z nakrętkami podsunął mi Mój R., bo to z jego "działki" narzędziowej i bardzo się cieszę, że tak się Wam spodobał. Dziś pokażę jeszcze trzy bransoletki, które dostałam od mamy i z dumą noszę, a przy okazji obfocę resztę, którą posiada. Moja mama tworzy wyłącznie z kamieni szlachetnych i półszlachetnych, każdy kamień ma określone właściwości. Pierwsza bransoletka jest z różowego kwarcu (dobre pole energetyczne i harmonia), druga z ametystów (pomagają na stres, przynoszą spokój i uwalniają od negatywnych myśli) a trzecia z labradorytów (dobrze działają na twórczość i kreatywność) czyli wszystko, czego mi trzeba :)










50 komentarzy:

  1. Super prezent, mama wie, co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, może ją jeszcze na coś namówię :)

      Usuń
  2. Piękne są:) Też by mi się takie przydały:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i wyjątkowe;-)) jeśli chodzi o wymiankę Beatko, to na razie nie mogę obiecać bo mam jeszcze kilka obiecanych z zeszłego roku i moim punktem honoru jest sie z tego wywiązać;-))) Buziaki i dużo szczęścia w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, nie spieszy mi się. Szczęśliwego Nowego Roku !

      Usuń
  4. Utalentowana mama to skarb:) ametystowa bransoletka bardzo mi się podoba, nawet jeśli moc kamieni to legendy to samopoczucie poprawia ich uroda. Mi od samego patrzenia od razu lepiej:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ostatnia podoba mi się najbardziej :) Ze względu na kolor i przesłanie :)
    Pozdrawiam i samych cudowności życzę w Nowym Roku dla Ciebie i Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ewelinko, byłam już u Ciebie z życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka mama to skarb...Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę...Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki komplet bardzo by mi się przydał, dla ozdoby, a przede wszystkim dla wartości energetycznych.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplecik - niezbędnik :) Pomyślnego 2013 roku !

      Usuń
  9. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku życzę, aby ta 13 była dla nas wszystkich szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że będzie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Śliczne bransole. Fajnie mieć taką zdolną mamę. Beatko wszystkiego naj, naj, naj na ten Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Małgosiu :) Mnie też bransoletki bardzo się podobają.

      Usuń
  11. dawno już nie nosiłam bransoletek....czas to naprawic:)-piekne...zdolną masz mamcię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawiaj, kochana, naprawiaj :) Może jakaś wymianka ?

      Usuń
  12. Na ten Nowy Rok 2013 życzę Ci wszelkiej pomyślności, radości, pięknych chwil, miłości, dobrej przyjaźni, uśmiechu, spełnienia marzeń i nadziei, zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów!

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też wszystkiego dobrego Gosiu :)

      Usuń
  13. Piękne bransoletki!
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odwzajemniam życzenia :)

      Usuń
  14. Niech Nowy Rok przyniesie zdrowie, radość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń a gdy już się one spełnią niech dorzuci garść nowych bo tylko one nadają życiu sens !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda :) Wszystkiego najlepszego !

      Usuń
  15. Beatko - spełnienia marzeń Słońce :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maryś kochana, Tobie jeszcze więcej pięknych myśli w Twoich postach i wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  16. Beatko Kochana, Tobie i Twojej rodzinie życzę wszystkiego, co najlepsze !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również kochana, dzięki za karteczkę :)

      Usuń
  17. Szczęścia w Nowym Roku 2013 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne :) Szczesliwego Nowego Roku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza mnie urzekła:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Samych szcześliwości i dobroci w nowym roku. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maszko, odwzajemniam :)

      Usuń
  21. W nowym roku życzę Ci, aby bransoletki odniosły taki skutek, jaki zapragniesz :)
    Przy okazji zapraszam do zabawy:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2012/12/na-sam-koniec.html

    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będą takie magiczne :) Dzięki za zaproszenie, lecę zobaczyć o co chodzi.

      Usuń
  22. Twoje bransoletki...pięknotki :)
    Pozdrawiam noworocznie i życzę wielu ciekawych pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie też życzę weny twórczej, żeby nie kaprysiła :)

      Usuń
  23. cudna bransoletka ... wszytkiego naj w nowym roku samych cudnych szyjatek ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulinko, pomyślności w nowym roku :)

      Usuń
  24. Piękne bransoletki, mając taki komplecik to już tylko będzie Ci się szczęściło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !