wtorek, 20 listopada 2012

KPT część 3 i inne takie różne

I znów post miszmaszowy, ale za to w następnym kolejne owieczki i ciut świąt :) Ponieważ dziś 20 listopada pora pokazać co podłubałam z przydasiów przysłanych tym razem przez Magdę


Takie przydasie dostałyśmy do dyspozycji i po raz pierwszy wykorzystałam absolutnie wszystko ! Zobaczcie co powstało z tych cudeniek :)


Wianek prawie świąteczny



Aplikacje na serducha


Dwie makramowe bransoletki


i dwa makramowe pierścionki (trochę krzywe)



Bardzo spodobały mi się srebrne i kosteczkowe koraliki. Skojarzyły mi się z lodem, śniegiem i... szronem, więc dodałam śnieżynki i postanowiłam zgłosić te kolczyki na ostatnie hasło "Szron" w cyklicznym wyzwaniu w Modrak Cafe


Perełkowy anielski komplet ze skrzydłami


i lodowy breloczek - sopelek.

Zobaczcie koniecznie jak poradziły sobie dziewczyny: MagdaAnia i Ewa :) 

Pochwalę się też, że mój potargany królik otrzymał wyróżnienie - rumiane jabłuszko w Modrak Cafe ! Dziękuję :)


Zachęcam Was także serdecznie do udziału w kolejnej Siłowni Twórczej w Turkusowym Hamaku. Możliwość wyboru tematu kolejnej siłowni była częścią mojej nagrody za wygraną w wyzwaniu "Z nostalgią o szkole" (pamiętacie - owieczka żaczek). Postawiłam na romantyczny motyw zachodzącego słońca i taki też jest temat wyzwania. Czekają piękne nagrody ! Szczegóły: klik.


I jeszcze ciąg dalszy Liebster Blog. Tak jak obiecałam oto moje nominacje i pytania - nie zdziwcie się, są gastronomicznie monotematyczne, ale za to smaczne :) Oczywiście na pewno o kimś zapomniałam - 11 to jednak stanowczo za mało.

A teraz jestem ciekawa:

1. Chleb czy bułki ?
2. Cukier czy słodzik ?
2. Sernik pieczony czy na zimno ?
4. Kisiel czy budyń ?
5. Herbata czarna czy zielona ?
6. Jajko na miękko czy na twardo ?
7. Ogórki kiszone czy konserwowe ?
8. Pączek czy drożdżówka ?
9. Czekolada mleczna czy gorzka ?
10. Ziemniaki czy frytki ?
11. Pizza czy kebab ?

A do odpowiedzi przy tablicy wywołuję :


Pozdrawiam Was cieplutko, bo u nas już przymrozki i witam serdecznie nowych obserwatorów. Strasznie się cieszę, że tu zaglądacie :) 

34 komentarze:

  1. cudne serduszka i wianuszek taki już świąteczny :)
    uwielbiam te wasze KTP ;) inspirujące są!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wianuszek a serduszka rewelacyjne!!!!
    gratuluję wyróżnienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się mroźne kolczyki z płatkami śniegu. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają, chyba je zatrzymam.

      Usuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie, od tych pytań zgłodniałam:) w kolejnym poście postaram się "upublicznić" swoje kulinarne preferencje:D Bardzo mi się podoba Twój wieniec, super pomysł na takie właśnie połączenie materiałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa kulinarnych upodobań :) Wianek chodził za mną już jakiś czas, a teraz była okazja i oto jest !

      Usuń
  6. Świetny zestaw przydaśków, a wianek jest totalnie śliczny, klimatyczny. Niby świąteczny, a niby nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jest taki neutralny. Dodam gwiazdki i będzie świąteczny :)

      Usuń
  7. Wszystko piękne, ale te oszronione kolczyki cudne i idealnie pasują do tematu:) Powodzenia:) dziękuję za wyróżnienie, a Twoje pytania świetne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja prac, dziękuję za wyróżnienie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłam wymieniać co mi się najbardziej spodobało ale zaniechałam tego pomysłu bo tak naprawdę to wszystko urocze , pomysłowe jak zawsze u Ciebie....przydasie gotowe czekają na gołębie pocztowe i w drogę...ech super zabawa.Pozdrawiam Ewa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę :) Jestem bardzo ciekawa Twoich przydaśków, liczę na jakiś milutki polarek :)

      Usuń
  10. Spisałaś się Beatko! Wszystko spożytkowane super!
    Wianuszek oryginalny, bardzo ciekawy!
    I serduszka fajne i biżutki!

    Ciekawe co tam Ewa szykuje :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam radę, a co ! Zestaw przydasiów był bardzo "dla mnie" :)

      Usuń
  11. No gratuluję wyróżnienia. W KPT zrobiłaś cudne rzeczy nie do wiary ze wszystko wykorzystałaś Zdolna kobieto.Dla mnie to nie lada wyzwanie było te koraliki:) Czekam na następny zestaw z wielką trwogą:) Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki serdeczne za wyróżnienie, miła zabawa :) Już miałam u siebie posta na ten temat, odpowiem więc tu :)

    1. Chleb pełnoziarnisty 2 najlepiej nic, jak już, to cukier 3. sernik pieczony 4. budyń - śmietankowy, mniam! 5. herbata zielona 6. jajo na miękko 7 zdecydowanie kiszone! 8. drożdżókwa. z jagodami! 9. czekolada mleczna 10. ziemniaki - więcej możliwości dają 11. Pizza!
    Ach, zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedzi i smacznego :)

      Usuń
  13. gratuluje wyróznienia ... sliczne drobiazgi ci powstały pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, Beatko...pięknie za wyróżnienie dziękuję!
    To już drugie od Ciebie ... czuję się zaszczycona !
    Co do Twoich prac kochana ... no wianuszek wymiata! No i jeszcze te cudne serducha! Faktycznie...przydasie wykorzystane maksymalnie i w pięknym stylu!
    Brawo !
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dobrze, dobrze, bo wpadnę w samozachwyt :)

      Usuń
  15. Same śliczności!!Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko dziękuje bardzo za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, bardzo dziękuje! Aż się zarumieniłam ;o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !