sobota, 20 października 2012

Klub Przydasiowej Twórczości, odsłona 2

Nadeszła wiekopomna chwila, w której prezentujemy nasze zmagania z druga porcją przydasiów przygotowanych tym razem przez Hankę. Zestaw był taki :


 
Przyznam, że dla mnie wyzwanie duże, bo pojawiły się materiały do scrapowania. Ale cóż, trzeba sobie radzić. Stworzyłam więc takie prace:
 
 
Świąteczna koperta...

 
i anielska kartka do kompletu

 
Ozdobne klamereczki

 
Skrapuszkowy notes

 
Oraz serducho z pachnącymi suszkami w środku

 
Takie skarby zostały (i z pewnością zostaną wykorzystane w innych pracach)
 
Zerknijcie jak przydasie wykorzystały dziewczyny: Hanka, Ewa i Modrak. Pozdrowionka :)


24 komentarze:

  1. Bardzo dobrze poradziłaś sobie z tymi przydasiami!!
    stworzyłaś piękne prace!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielska karteczka bardzo mi się spodobała (inne rzeczy też, ale ta najbardziej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak pomyślałam, że te piórka takie anielskie.

      Usuń
  3. Piękne prace, najbardziej podoba mi się serduszko i klamereczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na klamereczki był jeszcze inny pomysł, ale w końcu powstały takie.

      Usuń
  4. Super sobie poradziłaś, wszystko śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą w 100 % wyzwanie było trudne ale jak to w Twoim przypadku bywa poradziałaś sobie cudnie .Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się zarumieniłam :) Lubię wyzwania, pod warunkiem, że są przyjemne i twórcze.

      Usuń
  6. Świetne prace !
    Najbardziej mi się podoba ta Anielska Kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko piękne rzeczy stworzyły twoje zgrabne rączki .Jesteś wielka. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nareszcie jesteś ! Dziękuję, lecę obejrzeć Twoje :)

      Usuń
  8. Ale całkiem fajną karteczkę zrobiłaś Beatko! I kopertę.
    I kraciaste serduszko.
    Ciekawe co wyczarujesz z mojego zestawu :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś wyszła, ale talentu do tego raczej nie mam. Jestem bardzo ciekawa Twojego zestawu :)

      Usuń
  9. I gratuluję wygranej Siłowni Twórczej w Turkusowym Hamaku!

    OdpowiedzUsuń
  10. KArtka z aniołkami jest bardzo klimatyczna :) Super pomysły na wykorzystanie tych wszystkich "pierdółek". I gratuluję wygranej w Hamaku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tworzyć z pierdółek :) Dzięki za gratulacje !

      Usuń
  11. same ślicznosci stwozyłaś ... karteczka śliczniutka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł na serduszko,aby wypełnic go suszem:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !