poniedziałek, 15 października 2012

Krzesełka

Jakiś czas temu Foggia na swoim blogu napisała, że szuka krzesełek i ławek dla swoich anielic. Napisałam maila i od słowa do słowa ustaliłyśmy, że Mój R. podejmie się zadania. Krzesełka są już u Anety, a tak wyglądały (fotki nienajlepsze, robione na szybko przed wysyłką):




 
Tak prezentuje się na krzesełku anielica Anetki:
 

 
A jak się siedzi innym jej szyjątkom możecie zobaczyć TUTAJ na pierwszej fotce.
 
 
Pochwalę się jeszcze szybciutko wyróżnieniem od Dorotki - dziękuję :)
 


Otrzymałam też wyróżnienie w wyzwaniu Szuflady "Tańcowała igła z nitką", z którego bardzo się cieszę :) Wszystkie wyróżnione piękne prace do obejrzenia TUTAJ


Serdeczne pozdrowienia i miłego tygodnia :) Zmykam pisać pracę na studia. Buziaki !

34 komentarze:

  1. Śliczne krzesełka!
    Pozdrawiam i gratuluję serdecznie wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzesełka są cudowne!!! Gratuluję wszystkich wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Mojego R. :) I swoim za wyróżnienia.

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnień. Krzesełka świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jakie piękne krzesełka, na początku nie wiedziałam, że są takie malutkie, dopóki nie zobaczyłam anielicy :). Świetna robota! Gratuluję wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wydają się duże, ale w efekcie to powiedzmy miniaturki :)

      Usuń
  5. Super te krzesełeczka, zupełnie jak takie "pełnowymiarowe"!
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzesełko super :-)
    gratuluję wyróżnień :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te krzesełka. Gratuluję wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko i dziękuję za piękne zdjęcia :)

      Usuń
  9. hahaha!!!!!! A my wczoraj z mężem rżnęliśmy, wierciliśmy... też robiliśmy krzesło dla Anielic :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne krzesełka:)Anielica się bardzo ładnie na takim prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krzesełka przecudne!Zdolniacha w domu to skarb.Cieszę się z Twoich wyróżnień.Miłego dnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mebelki i majsterkowanie to hobby mojego "skarba" :)

      Usuń
  12. Gratuluję zdolnego męża!:)
    Krzesełka i ławka wspaniale się prezentują:)
    Ja ostatnio modziłam kanapę dla moich cudaków;)
    Gratuluję wyróżnień!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję kanapy ! Pochwal się nią obowiązkowo :)

      Usuń
  13. Wow ! Rewelacyjne krzesełka :)
    Też myślałam, żeby coś podobnego zrobić dla swoich lal :)
    Ale jakoś brak czasu :)

    Pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też ciągle czasu brakuje, niestety.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć znacznie mniejsze od Twoich mebli :)

      Usuń
  15. widać że się anielicy spodobały takie mebelki!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !