niedziela, 28 października 2012

Wymianki dwie

Ale jedna z nich naprawdę zupełnym przypadkiem :) Otóż Kasia z bloga Różności dla przyjemności ogłosiła, że po uporządkowaniu swoich materiałów chętnie odda część i kto chętny niech na maila pisze. Mnie oczywiście nie trzeba było dwa razy powtarzać, tym bardziej, że na poprzednie porządki u Kasi się nie załapałam, a wtedy były to chyba koronki. Mail posłany, a Kasia obiecała przysłać tkaninki i nie określiła co chce w zamian. Pomyślałam więc, że skoro ona cudnie szyje, to nie będę wysyłała szyjątek, więc postanowiłam zrobić jej biżutki. A znając upodobania córki Kasi dołączyłam też coś dla niej (uprzedzam, dziś dużo zdjęć):


Sowie kolczyki


Druga parka (ta jest kupiona, nie robiłam ich sama)


Zawieszka do telefonu


Sowia bransoletka


Szyciowe kolczyki


Zawieszka nr 2


Szyciowa bransoletka


Jesienny szaliczek


I troszkę przydasi

Od Kasi przyjechały tkaninki (całe mnóstwo, zdjęcie nie obejmuje wszystkiego) i niespodzianka:



Dostałam też dwie śliczne zawieszki z ptaszkami


oraz komplet decu-przydasi

Kasiu, cieszę się że robisz takie okresowe porządki :) Z niecierpliwością czekam na następne !

Druga wymianka odbyła się dzięki mojej potrzebie notesu (u mnie ich nigdy za wiele) i Peninii. Poprosiłam ją o zrobienie dla mnie notatnika, a na pytanie co chce w zamian odpisała, że lubi niespodzianki, biele i brązy. Ponieważ Peninia także szyje do niej też powędrowały biżutki:





Dołożyłam też ciepły przydasie, pachnące świeczki i ciepły szal.




A ja już zapisuję sobie bazgrołkami piękny notes, do którego Peninia dołożyła zawieszkowe ptaszki i serduszka oraz przydasie. Małgosiu - bardzo dziękuję, cudowna paczka !





Pewnie już Was zamęczyłam fotkami, ale dostałam takie śliczności, że poprostu musiałam je pokazać ! A poza tym trochę poczekacie na następne wymianki, więc się usprawiedliwiłam (troszkę). Cieplutkiej niedzieli (u nas mrozik) i nie zapomnijcie przestawić zegarków :)




27 komentarzy:

  1. Wszystko cudowne, najbardziej podobają mi się bransoletki do których mam "słabość" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ cudności i te szyciowe i biżutkowe i niespodziankowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tworki, aż miło popatrzeć. Oczywiście zapomniałam o przestawieniu zegarka, ale rzadko mi się to zdarza, zaledwie dwa razy w roku;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie przestawiamy zegarków co miesiąc :)

      Usuń
  4. ale cuda!! piękne wymianki:):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje biżutki są po prostu CUDOWNE! Niezmiernie dzięki Ci za tą sympatyczną wymiankę - jest super :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Cieszę się, że jesteś zadowolona i mam nadzieję, że to nie ostatnia nasza wymianka.

      Usuń
  6. Beaciu..piękności stworzyłaś i takie tez cudności dostałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy sobie podarowałyście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne wymianki, piękne prezenty sobie wysłałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolekcję biżuterii stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna biżuteria i świetne wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne rzeczy!Notesik jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. same ślicznosci dostałas i zorbiłas pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko wiesz za co Cię najbardziej lubię ...za Twoją kreatywność..dziwczyno jesteś Wielka.
    Pozdrawiam Ewa:)
    Ps.Cudowności....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Żeby jeszcze tylko wena nie była taka rozkapryszona, przychodzi, odchodzi, a czasem proza życia ją przegania. Buziaki :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !