wtorek, 23 października 2012

Nostalgicznie i wymiankowo

Witajcie ! Proponuję Wam dziś podróż nostalgiczną do czasów szkolnych. Stanie się tak za sprawą wyzwania, w którym jakiś czas temu uczestniczyłam. Dziewczyny z Turkusowego Hamaka jako temat kolejnej Siłowni Twórczej wymyśliły "Z nostalgią o szkole". Temat zupełnie nie dla mnie, bo czasów szkolnych nie wspominam jakość szczególnie miło a poza tym to było już tak dawno :) Ale szkoła podstawowa kojarzyła mi się zawsze z kolorem granatowym i nieśmiertelną tarczą, dlatego zaryzykowałam, wzięłam udział i pokazałam moje szyjątko :)


Owieczka została ochrzczona "małym żaczkiem" i przyniosła mi wygraną w konkursie ! Nie mogłam uwierzyć jak zobaczyłam wyniki, tym bardziej, że moja bidulka konkurowała z naprawdę pięknymi pracami, w tym z samym Plastusiem :) Wszystkie prace możecie obejrzeć TUTAJ, a ja jeszcze pochwalę się banerkiem.

I jeszcze wymiankowo, bo zakończyła się już wymianka Babie Lato organizowana przez Dianę. Moją parą była Paula Ł. Moja paczuszka wyglądała tak:


Serducho słonecznikowe


Kafelek decu i ceramiczny kwiatuszek


Świeczki gruszkowe


Biżutki


Przydasie


I oczywiście coś słodkiego

Od Pauli dostałam natomiast mnóstwo biżutków koralikowych, których sama nie potrafię zrobić i prawdopodobnie się nie "naumiem".


Koraliczkowe śliczności


Przydasie


Szydełkowe serwetki - podkładki


Słodkości

Kolejna udana wymianka, za organizację której dziękuję Dianie, a Pauli za prezenty. Mam nadzieję, że moja paczuszka się podobała. 

A na samiuteńki koniec jeszcze wyróżnienie otrzymane od Bożenki. Przyznam, że mocno się wzruszyłam, bo Bożenka w uzasadnieniu przyznania mi wyróżnienia napisała: "niezwykle zdolna kobieta, pokrewna dusza w wielkim blogowym świecie :)". Pochlipałam trochę z tej okazji i pobiegłam dziękować. Dziękuję Bożenko, Amelka przesyła misiowe buziaki !


Nie wyróżniam dalej konkretnych blogów, ale chciałabym dać to słodkie wyróżnienie wszystkim moim stałym obserwatorom, którzy rozpieszczają mnie komentarzami. Witam też serdecznie nowych, ostatnio troszkę ich przybyło co mnie bardzo cieszy :) Buziaki !

42 komentarze:

  1. Mały Żaczek jest fantastyczny - gratuluję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żaczek miał z kim konkurowac, bo prace faktycznie piękne były, WSZYSTKIE...gratuluję wygranej!! :)
    i wyróżnienia :)
    i śliczne wymiankowe jesienne prezenciki! :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prace były piękne i konkurencja silna. Sama przypomniałam sobie dzięki nim o plastusiu.

      Usuń
  3. Gratuluje wygranej i wyroznienia rowniez;) Maly Zaczek.. co tu duzo mowic - cudo! :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten Żaczek :) i w moich ulubionych kolorach :). Gratuluję udanej wymianki i wyróżnień! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety granat królował za moich podstawówkowych czasów, ale i tak go lubię.

      Usuń
  5. Cudny Żaczek! I super tyle prezentów! Gratuluję wyróżnień :)) Pozdrawiam. G

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety, rozpłynęłam się nad żaczkiem po prostu...! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Mały żaczek " zasłużenie przyniósł Ci nagrodę - śliczny.Za moich czasów też królował granat z tarczą w parze.Z wymianki to najbardziej zazdroszczę Ci tych mistrenie wydzierganych podkładek są sliczne.Pozdrawiam cieplutko Ewa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za moich czasów bez tarczy nie wpuścili Cię do szkoły.

      Usuń
  8. Króliś jak zawsze cudny! Wymianki też udane, jestem pewna, że szybko się "naumiesz" tych sznurów, wbrew pozorom są łatwe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. same ślicznosci a ta owieczka jest obłedn apozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. ale żaczek ;) dla mnie bliski temat bo sama się uczę ;) znaczy chodzę sobie do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna owieczka. Po prostu słodziak z klasą. Wizę, że kolejna udana wymianka na Twoim koncie. Piękne prace podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. wymianka przesliczna...owieczka bardzo,bardzo urocza,nie dziwie sie,ze zdobyla nagrode...a wyroznien serdecznie gratuluje...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygranej już gratulowałam, tym razem gratuluję pięknej wymianki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej. Nie dziwię się, bo ten mały kujon faktycznie jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały kujon ! Wiesz, faktycznie tak wygląda w tych pinglach :)

      Usuń
  15. Owieczka świetna, dziekuję też za udział w wymiance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje wymianki to sama przyjemność.

      Usuń
  16. owieczka przepiękna, super uczniak.

    OdpowiedzUsuń
  17. przejrzałam prace konkursowe - owieczka wymiata :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. no owieczka wymiata ... jak zwykle dałaś czadu kochana !
    supcio wymianki, bajeczne upominki !
    UWIELBIAM TO WYMIANKOWE SZALEŃSTWO :)))
    cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma tarczę, więc to uczeń, choć mi trochę na belfra wygląda;)) Jest niezwykle uroczy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie przez te pingle wygląda jak nauczycielka :)

      Usuń
  20. superaśna owieczka! ;o) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Owieczka genialna - zakochałam się w niej

    OdpowiedzUsuń
  22. Absolutnie nie dziwię się, że wygrana Twoja owieczka, bo jest bardzo przekonująca i wiarygodna, jeśli chodzi o tę nostalgię :)))
    A uszyta perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie płacz, moja zdolna Droga:) Zasługujesz na wszelkie wyróżnienia :) A owieczka przecudna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !