wtorek, 2 października 2012

Wymianki i wyzwania

Witajcie ! Dziś pomęczę Was trochę zdjęciami, ale można już chwalić się efektami dwóch wymianek, więc się pochwalę. Powstały też prace na trzy wyzwania i od nich zacznę.

Stylowe kolczyki, które zgłaszam na Wyzwanie Tematyczne - Style: Art Nouveau w Kreatywnym Kufrze.

 
 
 
Dyniowy komplecik zgłaszam na wyzwanie "Jesieni czas..." u Wioli.
 
 
 
 
Ostatnie kolczyki zgłaszam na wyzwanie "Pokaż mi swoje kieszenie" w Pomorskie Craftuje. Odkąd zajęłam się rękodziełem w moich kieszeniach można znaleźć takie właśnie rzeczy jak guziki, koraliki, tasiemki itp. Nie wspomnę już o zawartości torebki :) Wykorzystałam te znaleziska i powstały takie oto kolczyki.
 
 
 
A teraz szybciutka relacja z wymianek. Pierwsza, czekoladowa, organizowana była przez Modraczka. Moją parą była Enthia. Przygotowałam dla niej takie drobiazgi:
 

 

 
Czekoladowe serducho

 
Czekoladowe świeczki oraz krem do rąk

 
Zawieszka

 
Kolczyki i brelok oraz oczywiście słodkości (w tym obowiązkowa czekolada wybrana przez wymiankową parę) i przydasie.
 
Enthia sprezentowała mi cudeńka: śliczny notesik, który jest już w użyciu, słodkości i fajne przydasie.
 
 

 Wymiankę w bollywoodzkim stylu organizowała Wiola. Dla mojej parki, czyli AgapeArt przygotowałam prezenty:


 
Szal i pachnące świeczki

 
Aksamitne serducho z ozdobami


 
Kolczylki oraz brokatowe spineczki i oczywiście zdrowe słodkości i przydasie.
 
Od mojej wymiankowej parki przyleciały:
 
 
Kolczyki i bransoletka

 
Słodkości

 
Przydaśki
 
Dziewczyny, dziękuję za prezenty i organizację wymianek i czekam na następne :)
 
Na koniec jeszcze wyróżnienie od Kamili - dziękuję :)
 
 



11 komentarzy:

  1. Śliczne wymiankowe prezenty przygotowałaś i dostałaś! :)
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wymiankowe cudeńka!!
    a prace zgłoszone na wyzwania ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wymianki!
    Życzę powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia. Fajne prace,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapiąć odech zaglądnełam do Ciebie " nacieszyć" cudownościami moje oczęta ...warto było.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszytsko śliczniuteńko powychodziło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolczyki i zawieszka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.Czy byłabyś w stanie ofiarować jedną Swoją rzecz dla naszego chorego Marcinka?
    Więcej na stronie-https://www.facebook.com/events/494493233901674/

    Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Betako, porywam zdjęcie paczuszki z czekoladowej wymianki.
    Do podsumowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wpisy, zapraszam do odwiedzania !